Co to jest Content Marketing ?

Co to jest Content Marketing ?

Content Marketing jest to strategiczne podejście marketingowe, skupiające się na tworzeniu i dystrybucji cennych, istotnych oraz spójnych zawartości, ma przyciągnąć i utrzymać wyraźnie określoną publiczność – i, ostatecznie, doprowadzić do rentowności klienta. Czyli krócej rzecz ujmując, jest to pozyskiwanie Klienów za pomocą publikacji artykułów, tak zwany marketing treści publikowanych w internecie.

Ile kosztuje przygotowanie prostej strony internetowej?

Ile kosztuje przygotowanie prostej strony internetowej?

To wszystko zależy od tego co masz na myśli mówiąc o prostej stronie internetowej. Jeżeli bierzemy pod uwagę tak zwaną wizytówkę firmy, to takową można wykonać już w cenie ok. 1000 zł.  W tej cenie otrzymasz: projekt graficzny, dostęp do panelu administratora, gdzie będziesz mógł uzupełniać treści na stronie, tworzyć blogi we własnym zakresie. W tej cenie otrzymasz również zarejestrowanie domeny na jeden rok. Domena, którą zarejestrujemy będzie utrzymywana na naszych serwerach również przez jeden rok. A realizacja i wykonanie całego projektu zajmie nam do 7 dni.

Dlaczego warto wybrać naszą ofertę hostingową ?

Dlaczego warto wybrać naszą ofertę hostingową ?

Decydując się na naszą ofertę, masz pewność bezpieczeństwa danych, kopie zapasowe są tworzone każdego dnia. U nas będziesz miał dedykowanego przedstawiciela, który pomoże Ci we wszystkich trudnościach na jakie napotkasz. Nie musisz czekać godzinami, wisząc na infolinii, aż ktoś odbierze a i tak przekieruje Cię do innego działu. Z nami będzie Ci wygodnie, spełnimy wszystkie Twoje wymagania.

Co oznacza skót SEM ?

Co oznacza skót SEM ?

SEM jest to skrót z języka angielskiego „Search Engine Marketing” . Oznacza płatne inicjatywy marketingowe, wykorzystując do tego wiodące przeglądarki internetowe, takie jak przykładowo Google czy Bing. Innymi słowy, stworzona przez nas reklama jest umiejscowiona wysoko na pierwszej bądź drugiej stronie w przeglądarce. Dzięki temu nie musimy martwić się pozycją naszej strony w przeglądarkach. Jest to idealne rozwiązanie dla nowo powstałych firm, gdzie dopiero powstałe witryny potrzebują czasu aby wznieść się ponad konkurencję. Mechanizm jest bardzo prosty. Konsument wyszukuje daną frazę, która go interesuje. W przeglądarce wyświetlają się reklamy oraz już dobrze wypozycjonowane strony. Reklamy przykuwają uwagę dzięki nieco innej strukturze wyświetlania. Klient klikając na link do naszej strony, ma dostęp do danych które go interesują. Za taką operację, my jako reklamujący się musimy zapłacić. Nie jest to wielki koszt, w porównaniu do reklamy wykupionej w prasie. Rozliczamy się na zasadzie PPC czyli „pay per click” zapłać za kliknięcie. Co oznacza, że za każde kliknięcie przez potencjalnego klienta zapłacimy. Są to różne kwoty, uzależnione od wartości danej frazy. Jeżeli dana fraza jest bardzo popularna to kwota zapłaty będzie odpowiednio wyższa.